Koronki, koronki, koronki...

Ten post przygotowałam już jakiś czas temu - ale jakoś ciągle coś mi przeszkadzało w publikacji... no ale wiosna idzie, czas robić porządki ;) A zatem - przeglądając starsze fotki zauważyłam, że pokazywałam kiedyś koszyk własnej produkcji, ale tylko w trakcie produkcji, a wersji ostatecznej nie. Pamiętacie może ten post? Dawno to było i zaszły drobne zmiany... no to nadrabiam niedopatrzenie :)

koszyk na nici koronki ze starych skrzynek po winie / caddy DIY

Koszyk pierwotnie miał być chyba na sztućce, ale jest ciut za duży, na sztućce obmyśliłam coś innego, a koszyk przeznaczyłam jak widać na koronki, które przestały mi się już mieścić w niciaku i musiałam je stamtąd ewakuować. W niciaku zrobiło się luźniej, a ja mam romantyczną dekorację :) I bardzo dla mnie wygodną - ale dlaczego - to ujawnię dopiero w jednym z najbliższych postów... Do kompletu, żeby było jeszcze romantyczniej - zrobiłam sobie tekturki, a co :)

tekturki bobinki na wstążki i koronki

Tekturki są wielce przydatne, bo ze względu na zbyt małą posiadaną ilość szpulek drewnianych (ale za już posiadane ogromnie dziękuję pewnym zaglądającym do mnie paniom :*), tasiemki i koronki muszę nawijać na coś innego. Gdy kupuję całe duże opakowanie to (przynajmniej do tej pory) zostawiam je w spokoju na tych zwykłych tekturkach i szpulkach, bo to chyba jednak najwygodniejszy system... Ale te krótsze? Ciągle mi się plątały. Ale już jest piękny porządek :)

Znów czasu mam jak na lekarstwo, i nic pokazać nowego nie mogę, bo nie mam kiedy zdjęc zrobić... a tyle się tego nazbierało i tyle postów czeka :/ Ale może właśnie tak jak dziś - po kawałeczku, po odrobince, się uda?
Pozdrawiam,
ushii

50 komentarzy :

  1. a ja myślałam, że te tekturki to oryginalnie z tasiemkami kupione, no wyszły idealnie.Nie powiem masz kolekcje- imponująca tych koronek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mnie mała zazdrość zżera :P jakie to wszystko śliczne!!! :) świetny pomysł na ekspozycję koronek i tasiemek!!! :) śliczne te Twoje tekturki, takie vintage! :) kolekcji zazdroszczę, choć sama troszkę koronek mam, ale i tak ich widok przyprawia mnie o ślinotok i chcę więcej i więcej ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny koszyczek,ale tekturki na tasiemki są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDNOŚCI! Czy mogę podgapić pomysł na tekturki? u mnie też sporo wstążeczek i biedne są takie bezdomne... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za kolekcja :) cudne koronki, skrzyneczka swietna i idealna na koronkowe skarby. Tez mam niektore na kartonikach, super sprawa :) pozdrawiam cieplutko i ciesze sie juz na koleny posty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś okropna:P. Czy ty wiesz jaki mam kipisz w swoich koronkach i tasiemkach? Teraz jest mi wstyd i mam kolejne zadanie do wykonania - posegregować. Oczywiście nie tak pięknie jak u ciebie...ale JAKOŚ przynajmniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędny pomysł i wykonanie1 a porządek porażający!
    Chyba nigdy nie dojdę do takiego ładu.....
    A tekturki są prześliczne, pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzyneczka swietna, pelni teraz zacna role :)
    Kolekcje koronek masz zachwycajaca, zawsze jak widze takie zbiory buzia mi sie usmiecha.
    Duze tekturki tez mam, swietnie sie sprawdzaja, myslalam tez aby zrobic takie z cienkiej sklejki, no zobacze co z tego wyjdzie.
    Pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  9. :)) Aleee dziewczyny - właśnie dlatego, że one są na tych tekturkach to mam taaaki porządek :) Bo odwijam tylko kawałek, przymierzam, jak pasuje to ucinam i już, jak nie to zawijam z powrotem i biorę drugą... i nie musze ich co chila porządkować :) Ciesze się, ze podobają się Wam tekturki...Ewo odgapiaj, zwłaszcza, że to dosłownie chwila pracy :0
    Daguś - hehe, a to wcale nie całość mojego zbioru, jest tego jeszcze trochę w dwóch innych miejscach (kolejne pokażę niebawem :)) Wieczorkiem postaram się w końcu skrobnąć do Ciebie!

    Pozdrawiam i uciekam do pracy :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda :) A tekturki są niesamowicie profesjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. co mam powiedzieć... głowę spuszczam i mówię PIĘKNE :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulenko,
    boski pomysl! Podoba mi sie przedewszystkim koszyk, bo ja uwielbiam rozne napisy. Tekturki przeszliczne... jak zawsze u Ciebie mozna pomarzyc o czyms realnym i zainspirowac sie:)
    Buziaki. Janka

    OdpowiedzUsuń
  13. ach jaki piękny porządek i jak wszystko pięknie wygląda. za taki widok każda scraperka chciałaby się dać zabić :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uda się uda.... właśnie na takich tekturkach mam tasiemki i koronki, zwłaszcza te, które kupuję w ilościach mniejszych niż hurtowe.... bo tych hurtowych już nie mam czasu nawijać...
    Ślicznie.... jednym słowem....

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna skrzyneczka z całą jej zawartością...
    Pozdrawiam ciepło:)

    Kasia....

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie to razem wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny porządeczek, a zarazem ozdoba! Ależ Ty masz tych tasiemek i koronek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całość wygląda przepięknie, segregacja koronek - wzorowa. Mam obsesję na te skrzyneczki od wina i szampana, pomysł z tekturkami - rewelacyjny. Dziękuję za natchniony blog i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze te koronki, a tekturki-super pomysł na ład i porządek, aż miło patrzeć. Czy tekturki ozdabiałaś pieczątkami? Śliczne wzory, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna skrzynka:) I taki masz porządek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zmieniłaś trochę ucho skrzyneczki?
    Oj wiem ja coś na temat bałaganu w koronkach i tasiemkach. Też pokazywałam niedawno skrzyneczkę i kartoniki nutkowe na moje koronki - też w ramach porządków wiosennych:)
    Spokojnej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, jak pięknie i praktycznie.
    I dziekuje za pomysł z tekturkami :) przyda się!
    pozdrawiam, Ja

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie śliczne te Twoje tekturki,że tak sobie patrzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę.
    I ten porządek!
    Bużka

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaaaki porządek w koronkach :) Zazdroszcze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. o Qrcze ale porzadek...ja miałam je jeszcze nie tak dawno pieknie poukładane a teraz znów sie walają...kartoniki powaliły mnie na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kolekcja.
    I jaka ładna ozdoba. ; D
    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ to piękne....ehhhh, a moje koronki i wstążki leżą w słoiku i tak marnie wygladają. Masz cudne pomysły :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj, to ja podgapię i jedno i drugie :) bo jak ulał, będzie pasowało do mojego nowego białego stolika a koronek multum :) i wstążeczek wszelakich, pięknieś to uczyniła moja droga Urszulo ;))), jak zawsze
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  29. bosko to wygląda! oh, jakże ja bym chciała mieć taki gustowny porządek w swoich szpargałach! jestem pełna podziwu dla Ciebie! mam nadzieję, że i mnie może kiedyś uda się w ten niesamowity sposób ogarnąć panujący u mnie zamęt :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Tutaj jak zawsze pięknie, miód na moje oczy. Wszystko dopracowane, pasuje każdy szczególik. Cudne i pudełko i koronki i tekturki i iiiii wszystko. Cudownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. no kochana - pełen profesjonalizm !! u mnie są na tekturkach, ale krzywych i byle jakich - aż się wstydzę. super wyszła Ci ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak w wojsku, baczność.
    Tekturki są fajniuchne,wszystko super!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pamiętam z jednych z pierwszych Twoich postów tą skrzyneczkę, z koronkami jej cudnie a tekturki vintage są piękne. Skąd Ty kochana te pomysły bierzesz? Jeden lepszy od drugiego, jak zwykle pod wielkim wrażeniem jestem :)
    Buziaki
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko jest takie idealne i teraz mam wyrzuty że moje koronki nie mają swoich tekturek. Ale dałaś mi robotę ;-)
    gorąco pozdrawiam
    Onja

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje piękne tworki zawsze powalają mnie na kolana - super pomysły, cudne wykonanie ... nic dodać, nic ująć :))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie cuda !!!!!!!!!!!!!!! nio taką kolekcję chętnie bym przygarnęła do pokoiku szyciowego ;))))) piękności ... gdybym tylko miała troszkę więcej czasu ....

    OdpowiedzUsuń
  37. Estetyczne, piękne, bajka. Ja to muszę coś wymyślić na nici - trzymam w plastikowym worku i się plączą grrr. A motywacji do zmian na razie zero :-(

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie będę oryginalna: podziwiam jak inni...
    Mam pytanie dot. skrzyneczki: czy napis był gotowy, czy też "hand made"? A jeśli to drugie, to jak?

    pozdrawiam słonecznie i gorąco :)
    Maria M.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne, pomysłowe eleganckie - jak wszystkie Twoje pomysły. A ja tak po macoszemu traktuję swoje taskiemko-koronki. Może Twój post da mi impuls do uporządkowania swoich gałganków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam podobnie u siebie, tylko troszkę inne "tekturki" :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ach! piękne, piękne te koronki!
    i jakie śliczne różowe biscornu się z boczku ukryło!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mogę określić tylko jednym słowem: superanckie. Świetny pomysł z tą segregacją, wykorzytstam u mnie, bo już tasiemki mi się całkowicie poplątały. Dziękuję i pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  43. No tak, jak zawsze wszystko dopracowane i idealnie wykończone - prawdziwa z Ciebie Perfekcyjna Pani Domu:) Codownie wyszło i sliczny zbiór koronek i tasiemek!

    OdpowiedzUsuń
  44. Skrzynka urocza, a te tekturki-rewelacyjny pomysł. Byłam przekonana że to "kupne" już z koronką;-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Piekna kolekcja koronek.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. u Ciebie nawet zwykłe tekturki zamieniają się w małe dzieła sztuki! nie moge sie napatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ulenko pekam z dumy i radosci widzac na pierwszym zdjeciu moje "piec groszy";) Imponujaca kolekcja koronek w tak pieknej i pedantycznej wrecz oprawie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Na podobny koszyk też się chyba skuszę... Fajna ta praktyczna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny pomysł z tymi tekturkami no i jaka imponująca kolekcja - aż mnie zazdrość zżera ;) wszystko pięknie uporzadkowane i perfekcyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję Wam :))

    Fejferku, a owszem biscorniaczek jest przepiękny... a jego autorem jest Alexls :) Ja bym w życiu takiego cudeńka sam nie umiała :)

    OdpowiedzUsuń